Επιλέξτε το άρθρο που επιθυμείτε να αναγνώσετε

λάχανο

Λάχανο

«Γνωρίζατε ότι… Το λάχανο είναι ένα από τα παλαιότερα λαχανικά που έχουν καλλιεργηθεί στον κόσμο;Είναι…»

Περισσότερα…

Ρύζι

Ρύζι

«Γνωρίζατε ότι… Στο Σινικό Τείχος είχε χρησιμοποιηθεί μίξη ρυζιού με ανθρακικό ασβέστιο ως κονίαμα για…»

Περισσότερα…

Μανταρίνι

Μανταρίνι

«Γνωρίζατε ότι… Τα μανταρίνια περιέχουν συνεφρίνη η οποία αναστέλλει την παραγωγή της χοληστερίνης και ρυθμίζει…»

Περισσότερα…

Ρεβίθια Βαρβάρα Καραγιαννίδου

Ρεβίθια

«Γνωρίζατε ότι… Ενώ τα ρεβίθια καταναλώνονται κατά βάση στη Μέση Ανατολή, το 70% της παγκόσμιας παραγωγής…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Μήλα

Μήλα

«Γνωρίζατε ότι… Τα μήλα βρέθηκαν για πρώτη φορά στον Καύκασο μεταξύ της Μαύρης και της…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Σπανάκι

Σπανάκι

«Γνωρίζατε ότι… Έρευνες απέδειξαν ότι τα θυλακοειδή (μέρος του κυτταρικού συστήματος που δίνει το σπανάκι…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Λωτός

Λωτός

«Γνωρίζατε ότι… Ο λωτός κατάγεται από την ανατολική Ασία, όπου από τους σπόρους και τα φύλλα του φτιάχνονται…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Σέσκουλο

Σέσκουλο

«Γνωρίζατε ότι… Το σέσκουλο συγγενεύει με το παντζάρι, γι’ αυτό και μοιάζουν τόσο πολύ τα φύλλα τους…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Iπποφαές

Iπποφαές

«Γνωρίζατε ότι… Oι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν το ιπποφαές για να έχουν τα άλογα τους γυαλιστερό…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Πράσα Θεσσαλονίκη

Πράσα

«Ενώ τα πράσα ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τα κρεμμύδια και τα σκόρδα, δεν καραμελώνουν όταν τα σοτάρουμε…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Σύκα

Σύκα πλούσια σε σάκχαρα, φυτικές ίνες και ασβέστιο

«Τα σύκα έχουν περιεκτικότητα 55% σε σάκχαρα, το υψηλότερο ποσοστό από όλα τα φρούτα και είναι πλούσια…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Ρόδι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά

Ρόδι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά

«Ο Πλούτωνας χρησιμοποίησε σπόρους ροδιού για να ξεγελάσει την Περσεφόνη και να την πάρει μαζί…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Μαρούλι

Βιταμίνη D

«Γνωρίζατε ότι…το γαλακτώδες υγρό που εκκρίνουν οι βλαστοί του μαρουλιού, ονομάζεται lactucarium, το…»

Περισσότερα…

σύκο

Σύκο

«Το σύκο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν τη λειτουργία του εντέρου, την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας…»

Περισσότερα…

Είναι χρήσιμα τα όσπρια

Είναι χρήσιμα τα όσπρια;

«Τα όσπρια, όπως οι φακές, τα ρεβίθια, τα φασόλια, ο αρακάς, η φάβα και η σόγια παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατροφή μας…»

Περισσότερα…

Σπαράγγι

Σπαράγγι

«Το σπαράγγι έχει εξαιρετικά ωφέλιμες ιαματικές ιδιότητες και γι’ αυτό το λόγο έχει χρησιμοποιηθεί στην ιατρική…»

Περισσότερα…

Φολικό οξύ ή βιταμίνη Β9

Φολικό οξύ ή βιταμίνη Β9

«Το φολικό οξύ είναι μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β, απαραίτητη για την αύξηση και το μεταβολισμό των κυττάρων…»

Περισσότερα…

Δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων

Δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων

«Οι οδηγίες για μείωση της ζάχαρης και των «κακών» για την υγεία υδατανθράκων, ερμηνεύονται πολλές φορές…»

Περισσότερα…

φουντούκια

Φουντούκια

«Τα φουντούκια περιέχουν απαραίτητα λιπαρά οξέα, πρωτείνη, φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Όλα τα παραπάνω πολύτιμα…»

Περισσότερα…

Σοκολάτα και υγεία

Σοκολάτα και υγεία

«Το κακάο περιέχει φλαβονοειδή, ένα είδος πολυφαινόλης. Οι πολυφαινόλες απαντώνται στις φυτικές τροφές, όπως σε φρούτα…»

Περισσότερα…

γλυστρίδα

Γλυστρίδα

«H γλυστρίδα περιέχει υψηλό ποσοστό ω-3 λιπαρών οξέων, φυτικές ίνες, βιταμίνες Α, Β και C, σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο…»

Περισσότερα…

μηλο

Μήλο

«Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα. Γιατί; Το μήλο περιέχει πεκτίνη, μια διαλυτή φυτική ίνα που βοηθά…»

Περισσότερα…

πιπεριές

Πιπεριές

«Οι πιπεριές απαντώνται σε πολλά χρώματα κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, μαύρο. Τρώγονται ωμές…»

Περισσότερα…

θηλασμός

Θηλασμός

«Ο θηλασμός συστήνεται να ξεκινά στην πρώτη ώρα μετά τη γέννηση. Είναι απαραίτητος και αποκλειστικός για τους πρώτους έξι μήνες…»

Περισσότερα…

ασβέστιο

Ασβέστιο

«Αποτελεί το 1-2% του σωματικού βάρους. Είναι απαραίτητο για: Την υγεία των δοντιών και των οστών…»

Περισσότερα…

σελήνιο

Σελήνιο

«Το σελήνιο είναι ένα ιχνοστοιχείο απαραίτητο για τον οργανισμό μας με πολύ ισχυρή αντιοξειδωτική…»

Περισσότερα…

Αβοκάντο

Αβοκάντο

«Αβοκάντο, μια υπερτροφή που περιέχει αντιοξειδωτικά, απαραίτητα λιπαρά οξέα, βιταμίνες και μέταλλα.»

Περισσότερα…

φραουλα

Φράουλα

«Ένα φλιτζάνι φράουλες περιέχει 150% της ημερήσιας ανάγκης μας σε βιταμίνη C, προστατεύοντας το σώμα από…»

Περισσότερα…

Κολοκυθάκι

Κολοκυθάκι

«To κολοκυθάκι περιέχει συστατικά που βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος, έχουν αντιοξειδωτικές…»

Περισσότερα…

βιταμινη ε

Βιταμίνη Ε

«Γιατί είναι απαραίτητη; Οι αντιοξειδωτικές της ιδιότητες αποτρέπουν την καταστροφή των κυττάρων»

Περισσότερα…

Ξηροί καρποί ωμοί ή ψημένοι

Ξηροί καρποί ωμοί ή ψημένοι

«Ξηροί καρποί, μια υπερτροφή που περιέχει απαραίτητα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, πρωτείνη, βιταμίνη Ε και ιχνοστοιχεία.»

Περισσότερα…

Αρακάς διατροφολόγος

Αρακάς

«Ο αρακάς είναι ένα από τα πιο θρεπτικά αμυλώδη λαχανικά πλούσιος σε βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά.»

Περισσότερα…

Το αλκοόλ στη διατροφή μας

Το αλκοόλ στη διατροφή μας

«Συνηθίζεται να απολαμβάνουμε είτε την παρέα και τη συζήτηση με τους φίλους μας είτε κάποιο γεύμα συνοδεία κάποιου ποτού.»

Περισσότερα…

φυτικά γάλατα vs αγελαδινό

Είναι τα φυτικά γάλατα τόσο θρεπτικά όσο το αγελαδινό;

«Τα φυτικά γάλατα – αμυγδάλου, σόγιας, ρυζιού και καρύδας- είναι οι χωρίς λακτόζη…»

Περισσότερα…

Η σημασία του νερού στην υγεία μας

Η σημασία του νερού στην υγεία μας

«Το σώμα μας αποτελείται κατά βάση από νερό. Χωρίς νερό ο άνθρωπος δεν μπορεί να επιβιώσει περισσότερο από 15 ημέρες.»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Αμύγδαλα

Αμύγδαλα

«Γνωρίζατε ότι… Eνώ η καταγωγή της αμυγδαλιάς είναι από τη Συρία και το Ισραήλ, πρώτη φορά…»

Περισσότερα…

Διατροφή το χειμώνα

Διατροφή το χειμώνα

«Καλό μήνα και καλό χειμώνα. Ίσως η τρέχουσα χρονική περίοδος είναι η πιο «σκοτεινή» του χρόνου.»

Περισσότερα…

vegan

Χορτοφαγία – Vegan

«Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αύξηση των ατόμων που δεν καταναλώνουν κρέας και ζωικά προϊόντα.»

Περισσότερα…

Διατροφή και διακοπές

Τι να προσέξουμε στα γιορτινά τραπέζια

«Συνηθίζεται τις ημέρες των γιορτών να υπερβάλλουμε στην ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε…»

Περισσότερα…

Σπανάκι

Σπανάκι

«Το σπανάκι είναι ένα λαχανικό με λίγες θερμίδες αλλά πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία.Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει είναι…»

Περισσότερα…

Σημασία της Διατροφής στην υγεία

Σημασία της Διατροφής στην υγεία

«Τα τελευταία χρόνια υπάρχει καταιγισμός πληροφοριών σχετικά με τη διατροφή. Ακούμε συζητήσεις στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση»

Περισσότερα…

Πώς να απαλλαγούμε από τα “κιλά των γιορτών”;

Πώς να απαλλαγούμε από τα “κιλά των γιορτών”;

«H ευχαρίστηση που μας προσφέρουν τα γιορτινά γεύματα (που είναι πλουσιοπάροχα και…»

Περισσότερα…

Πώς μπορούμε να κάνουμε τα οικογενειακά γεύματα ευχάριστα

Πώς μπορούμε να κάνουμε τα οικογενειακά γεύματα ευχάριστα

«Η συγκέντρωση όλων των μελών της οικογένειας για το γεύμα είναι κάτι πολύ σημαντικό για…»

Περισσότερα…

Χοληστερόλη

Χοληστερόλη

«Τι πρέπει να αποφεύγεις για να μειωθεί η χοληστερόλη ορού: – Λιπαρά γαλακτοκομικά (γάλα και γιαούρτι)»

Περισσότερα…

Αντιοξειδωτικά διαιτολόγος

Αντιοξειδωτικά

«Πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια ακούμε για τη θετική επίδραση των αντιοξειδωτικών στην υγεία μας.»

Περισσότερα…

Βιταμίνη C

Βιταμίνη C

«Πόση βιταμίνη C χρειαζόμαστε καθημερινά; Η ελάχιστη ποσότητα που χρειαζόμαστε ώστε να μην πάθουμε σκορβούτο»

Περισσότερα…

Διατροφή και άγχος πριν τις γιορτές

Διατροφή και διακοπές

«Καλοκαίρι σημαίνει διακοπές. Πώς να τις περάσουμε αποφεύγοντας επικίνδυνες προσβολές  από παθογόνους μικροοργανισμούς;»

Περισσότερα…

Μπρόκολο, ένα σούπερ λαχανικό!

Μπρόκολο, ένα σούπερ λαχανικό!

«Όλοι έχουμε ακούσει ότι το μπρόκολο είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία, κυρίως για τις αντικαρκινικές του ιδιότητες.»

Περισσότερα…

Πως οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν το παχύσαρκο παιδί τους;

Πως οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν το παχύσαρκο παιδί τους;

«Είναι πολύ σημαντικό για το παχύσαρκο ή το υπέρβαρο παιδί να μην απομονωθεί από…»

Περισσότερα…

ΧΥΜΟΙ ή SMOOTHIES | Βαβάρα Καραγιαννίδου

Χυμοί ή Smoothies;

«Ο χυμός είναι πλούσιος σε υγρά και θρεπτικά συστατικά, χωρίς τις αδιάλυτες φυτικές ίνες των φρούτων ή λαχανικών.»

Περισσότερα…

Πόσο ασφαλής είναι η κουζίνα μας; διαιτολόγος

Πόσο ασφαλής είναι η κουζίνα μας;

«Το ένα τρίτο των τροφικών δηλητηριάσεων προκαλείται από λάθη που κάνουμε στην κουζίνα μας.»

Περισσότερα…

Εγκυμοσύνη διατροφή

Εγκυμοσύνη

«Τι πρέπει να αποφεύγεις στην εγκυμοσύνη: – Ωμό αυγό και ότι το περιέχει πχ. μαγιονέζα, παγωτό, μους. – Μαλακά τυριά τύπου μπρι.»

Περισσότερα…

Σίδηρος διατροφολόγος

Σίδηρος

«Γιατί ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την υγεία μας; – Μεταφέρει οξυγόνο σε όλο το σώμα μας.»

Περισσότερα…

Τι να προσέξουμε στα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και άγχος πριν τις γιορτές

«Διανύουμε την πιο όμορφη και μαγική περίοδο του χρόνου. Κι όμως, ο Δεκέμβριος είναι μήνας…»

Περισσότερα…

Ο ρόλος του πρωϊνού γεύματος στους μαθητές

Ο ρόλος του πρωϊνού γεύματος στους μαθητές.

«Πλησιάζει ο Σεπτέμβριος, μήνας συνδεδεμένος με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.Τι είναι σημαντικό να προσέξουν οι μικροί »

Περισσότερα…

ΡΟΔΙ, ένα φυσικό φάρμακο στη διατροφή μας

ΡΟΔΙ, ένα φυσικό φάρμακο στη διατροφή μας

«Είναι η εποχή τους! Γιατί πρέπει να τα τρώμε; Σε τι ωφελούν την υγεία μας; – Περιέχουν Βιταμίνες C, A, E, καθώς και φυτοχημικές ουσίες…»

Περισσότερα…

μαγνησιο

Μαγνήσιο

«Γιατί το μαγνήσιο είναι απαραίτητο; – Χαλαρώνει τους μυς του σώματος και διατηρεί υγιή τον καρδιακό μυ.»

Περισσότερα…

ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β12

Βιταμίνη Β12

«Το σώμα μας χρειάζεται τη βιταμίνη Β12 για να συνθέσει ερυθρά αιμοσφαίρια, νευρικά κύτταρα…»

Περισσότερα…

Κρεμμύδι

Κρεμμύδι

«Aν και το κρεμμύδι αποτελεί καθημερινά συστατικό των γευμάτων μας, δε γνωρίζουμε ότι περιέχει πολύτιμα θρεπτικά…»

Περισσότερα…

Βιταμίνη D - 2

Βιταμίνη D

«Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου και του φώσφορου από τον οργανισμό μας…»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Ελιές

Ελιές

«Γνωρίζατε ότι… Αν και θεωρείται ότι η ελιά πρωτοεμφανίστηκε την 3η χιλιετία π.Χ. στη Μέση Ανατολή, πρόσφατα…»

Περισσότερα…

Σκόρδο

«Εξαιρετική πηγή της βιταμίνης Β6. Καλή πηγή βιταμίνης C, σελήνιου και μαγγανίου. Ο τεμαχισμός του σκόρδου…»

Περισσότερα…

διατροφή- ψυχική υγεία

Διατροφή & ψυχική υγεία

«Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εκτιμά ότι περισσότεροι από 300 εκ. άνθρωποι πάσχουν από κατάθλιψη και 260 εκ. από διαταραχές άγχους.»

Περισσότερα…

Βαρβάρα Καραγιαννίδου Καρότα

Καρότα

«Γνωρίζατε ότι… Το πρώτο καλλιεργημένο καρότο καταγράφηκε στο Αφγανιστάν γύρω στο 900 μ.Χ…»

Περισσότερα…