Loading...
Άρθρα 2018-05-24T20:57:22+00:00

Επιλέξτε το άρθρο που επιθυμείτε να αναγνώσετε

Αρακάς διατροφολόγος

Αρακάς

«Ο αρακάς είναι ένα από τα πιο θρεπτικά αμυλώδη λαχανικά πλούσιος σε βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά.»

Περισσότερα…

Κρεμμύδι

Κρεμμύδι

«Aν και το κρεμμύδι αποτελεί καθημερινά συστατικό των γευμάτων μας, δε γνωρίζουμε ότι περιέχει πολύτιμα θρεπτικά…»

Περισσότερα…

Σκόρδο

Σκόρδο

«Εξαιρετική πηγή της βιταμίνης Β6. Καλή πηγή βιταμίνης C, σελήνιου και μαγγανίου. Ο τεμαχισμός του σκόρδου…»

Περισσότερα…

Η σημασία του νερού στην υγεία μας

Η σημασία του νερού στην υγεία μας

«Το σώμα μας αποτελείται κατά βάση από νερό. Χωρίς νερό ο άνθρωπος δεν μπορεί να επιβιώσει περισσότερο από 15 ημέρες.»

Περισσότερα…

ασβέστιο

Ασβέστιο

«Αποτελεί το 1-2% του σωματικού βάρους. Είναι απαραίτητο για: Την υγεία των δοντιών και των οστών…»

Περισσότερα…

σελήνιο

Σελήνιο

«Το σελήνιο είναι ένα ιχνοστοιχείο απαραίτητο για τον οργανισμό μας με πολύ ισχυρή αντιοξειδωτική…»

Περισσότερα…

βιταμινη ε

Βιταμίνη Ε

«Γιατί είναι απαραίτητη; Οι αντιοξειδωτικές της ιδιότητες αποτρέπουν την καταστροφή των κυττάρων»

Περισσότερα…

φραουλα

Φράουλα

«Ένα φλιτζάνι φράουλες περιέχει 150% της ημερήσιας ανάγκης μας σε βιταμίνη C, προστατεύοντας το σώμα από…»

Περισσότερα…

διατροφή- ψυχική υγεία

Διατροφή & ψυχική υγεία

«Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εκτιμά ότι περισσότεροι από 300 εκ. άνθρωποι πάσχουν από κατάθλιψη και 260 εκ. από διαταραχές άγχους.»

Περισσότερα…

Αβοκάντο

Αβοκάντο

«Αβοκάντο, μια υπερτροφή που περιέχει αντιοξειδωτικά, απαραίτητα λιπαρά οξέα, βιταμίνες και μέταλλα.»

Περισσότερα…

Σπανάκι

Σπανάκι

«Το σπανάκι είναι ένα λαχανικό με λίγες θερμίδες αλλά πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία.Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει είναι…»

Περισσότερα…

ΧΥΜΟΙ ή SMOOTHIES | Βαβάρα Καραγιαννίδου

Χυμοί ή Smoothies;

«Ο χυμός είναι πλούσιος σε υγρά και θρεπτικά συστατικά, χωρίς τις αδιάλυτες φυτικές ίνες των φρούτων ή λαχανικών.»

Περισσότερα…

Ξηροί καρποί ωμοί ή ψημένοι

Ξηροί καρποί ωμοί ή ψημένοι

«Ξηροί καρποί, μια υπερτροφή που περιέχει απαραίτητα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, πρωτείνη, βιταμίνη Ε και ιχνοστοιχεία.»

Περισσότερα…

φυτικά γάλατα vs αγελαδινό

Είναι τα φυτικά γάλατα τόσο θρεπτικά όσο το αγελαδινό;

«Τα φυτικά γάλατα – αμυγδάλου, σόγιας, ρυζιού και καρύδας- είναι οι χωρίς λακτόζη…»

Περισσότερα…

vegan

Χορτοφαγία – Vegan

«Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αύξηση των ατόμων που δεν καταναλώνουν κρέας και ζωικά προϊόντα.»

Περισσότερα…

ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β12

Βιταμίνη Β12

«Το σώμα μας χρειάζεται τη βιταμίνη Β12 για να συνθέσει ερυθρά αιμοσφαίρια, νευρικά κύτταρα…»

Περισσότερα…

Το αλκοόλ στη διατροφή μας

Το αλκοόλ στη διατροφή μας

«Συνηθίζεται να απολαμβάνουμε είτε την παρέα και τη συζήτηση με τους φίλους μας είτε κάποιο γεύμα συνοδεία κάποιου ποτού.»

Περισσότερα…

Πώς μπορούμε να κάνουμε τα οικογενειακά γεύματα ευχάριστα

Πώς μπορούμε να κάνουμε τα οικογενειακά γεύματα ευχάριστα

«Η συγκέντρωση όλων των μελών της οικογένειας για το γεύμα είναι κάτι πολύ σημαντικό για…»

Περισσότερα…

Πώς να απαλλαγούμε από τα “κιλά των γιορτών”;

Πώς να απαλλαγούμε από τα “κιλά των γιορτών”;

«H ευχαρίστηση που μας προσφέρουν τα γιορτινά γεύματα (που είναι πλουσιοπάροχα και…»

Περισσότερα…

Διατροφή και διακοπές

Τι να προσέξουμε στα γιορτινά τραπέζια

«Συνηθίζεται τις ημέρες των γιορτών να υπερβάλλουμε στην ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε…»

Περισσότερα…

Διατροφή το χειμώνα

Διατροφή το χειμώνα

«Καλό μήνα και καλό χειμώνα. Ίσως η τρέχουσα χρονική περίοδος είναι η πιο «σκοτεινή» του χρόνου.»

Περισσότερα…

Διατροφή και άγχος πριν τις γιορτές

Διατροφή και διακοπές

«Καλοκαίρι σημαίνει διακοπές. Πώς να τις περάσουμε αποφεύγοντας επικίνδυνες προσβολές  από παθογόνους μικροοργανισμούς;»

Περισσότερα…

Τι να προσέξουμε στα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και άγχος πριν τις γιορτές

«Διανύουμε την πιο όμορφη και μαγική περίοδο του χρόνου. Κι όμως, ο Δεκέμβριος είναι μήνας…»

Περισσότερα…

Χοληστερόλη

Χοληστερόλη

«Τι πρέπει να αποφεύγεις για να μειωθεί η χοληστερόλη ορού: – Λιπαρά γαλακτοκομικά (γάλα και γιαούρτι)»

Περισσότερα…

Σημασία της Διατροφής στην υγεία

Σημασία της Διατροφής στην υγεία

«Τα τελευταία χρόνια υπάρχει καταιγισμός πληροφοριών σχετικά με τη διατροφή. Ακούμε συζητήσεις στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση»

Περισσότερα…

Ο ρόλος του πρωϊνού γεύματος στους μαθητές

Ο ρόλος του πρωϊνού γεύματος στους μαθητές.

«Πλησιάζει ο Σεπτέμβριος, μήνας συνδεδεμένος με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.Τι είναι σημαντικό να προσέξουν οι μικροί »

Περισσότερα…

Εγκυμοσύνη διατροφή

Εγκυμοσύνη

«Τι πρέπει να αποφεύγεις στην εγκυμοσύνη: – Ωμό αυγό και ότι το περιέχει πχ. μαγιονέζα, παγωτό, μους. – Μαλακά τυριά τύπου μπρι.»

Περισσότερα…

Βιταμίνη C

Βιταμίνη C

«Πόση βιταμίνη C χρειαζόμαστε καθημερινά; Η ελάχιστη ποσότητα που χρειαζόμαστε ώστε να μην πάθουμε σκορβούτο»

Περισσότερα…

Αντιοξειδωτικά διαιτολόγος

Αντιοξειδωτικά

«Πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια ακούμε για τη θετική επίδραση των αντιοξειδωτικών στην υγεία μας.»

Περισσότερα…

Πόσο ασφαλής είναι η κουζίνα μας; διαιτολόγος

Πόσο ασφαλής είναι η κουζίνα μας;

«Το ένα τρίτο των τροφικών δηλητηριάσεων προκαλείται από λάθη που κάνουμε στην κουζίνα μας.»

Περισσότερα…

ΡΟΔΙ, ένα φυσικό φάρμακο στη διατροφή μας

ΡΟΔΙ, ένα φυσικό φάρμακο στη διατροφή μας

«Είναι η εποχή τους! Γιατί πρέπει να τα τρώμε; Σε τι ωφελούν την υγεία μας; – Περιέχουν Βιταμίνες C, A, E, καθώς και φυτοχημικές ουσίες…»

Περισσότερα…

Πως οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν το παχύσαρκο παιδί τους;

Πως οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν το παχύσαρκο παιδί τους;

«Είναι πολύ σημαντικό για το παχύσαρκο ή το υπέρβαρο παιδί να μην απομονωθεί από…»

Περισσότερα…

Μπρόκολο, ένα σούπερ λαχανικό!

Μπρόκολο, ένα σούπερ λαχανικό!

«Όλοι έχουμε ακούσει ότι το μπρόκολο είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία, κυρίως για τις αντικαρκινικές του ιδιότητες.»

Περισσότερα…

μαγνησιο

Μαγνήσιο

«Γιατί το μαγνήσιο είναι απαραίτητο; – Χαλαρώνει τους μυς του σώματος και διατηρεί υγιή τον καρδιακό μυ.»

Περισσότερα…

Σίδηρος διατροφολόγος

Σίδηρος

«Γιατί ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την υγεία μας; – Μεταφέρει οξυγόνο σε όλο το σώμα μας.»

Περισσότερα…